דף הבית הדגמת השירות
     

שאלות על הדירוג

 

טופ מידרג הוא מצוין. האם יש חובה לעדכן אותו?

המידע של היום הוא ההיסטוריה של מחר. לכן, חברת מידרג דואגת לקבל חוות דעת מעודכנות. העדכון המינימאלי הוא אחת לשנה.

קיבלתי דירוג שלילי מלקוח, האם הוא יוצג?

בהחלט. זוהי מערכת דירוג ולא מערכת פרסום. דירוגים שליליים מוצגים באופן זהה לדירוגים חיוביים. באפשרותך להוסיף תגובה.

לפי מה נקבע סדר חוות הדעת?

סדר חוות הדעת הוא סדר כרונולוגי; חוות דעת שמתקבלת אחרונה – מוצגת ראשונה. לכלל זה יש יוצא מן הכלל; חוות דעת בעילום שם מוצגות לאחר חוות דעת עם שם מלא.

האם הדירוגים שהלקוח נתן משפיעים על סדר ההצגה?

לא. כלומר, אין עדיפות בסדר ההצגה לחוות דעת טובות.

מדוע ישנן חוות דעת ללא דירוג בפרמטרים מסוימים?

לעיתים הלקוח אינו מעוניין לדרג את כל הפרמטרים. לדוגמא: ייתכן והלקוח אינו רוצה לדרג את המחיר מכיוון שלא בדק מחירים של ספקים אחרים.

לפי מה נקבע תאריך העדכון האחרון של הדירוג?

תאריך העדכון האחרון הנו מועד השיחה האחרונה עם לקוח של העסק.

מדוע יש לקוחות המופיעים עם שם מלא ואחרים בעילום שם?

בשיחת המשוב עם הלקוחות מידרג מקבלת את אישורו של הלקוח לגבי אופן הצגת חוות דעתו. ישנם לקוחות הבוחרים להופיע בעילום שם.